fredag 25. september 2015

Ermioni - Poros 5.etappe

Torsdag morgen og vi var tidlig oppe som vanlig. Vi booket denne turen i desember og allerede da leste jeg meg frem til at det skulle være marked i Ermioni akkurat den dagen vi skulle være der. Det åpner 07.30 så derfor bestemte vi oss for å gå en tur før frokost. 



Restauranten vi var på onsdag kveld.



Artig påfunn! Ta vare på gamle dongeribukser!


Vi la til på sørsiden og måtte opp på nordsiden for å gå til sentrum. Dette er bare fem minutter om man går kjappeste vei. Det er en fin tursti rundt odden og denne gikk vi















Markedet var lett å finne og der var det mye godt!



Vi gikk tilbake etter frokost for å handle litt grønnsaker til lunsj


Alf låg for anker på nordsiden så han kom til sørsiden da vi skulle gå. Vi gikk samlet på utsiden av odden og tok et lite badestopp


Alf på 72 år har seilt i Middelhavet siden mai, store deler av turen har han vært alene. Tøft! 



Og Kjell fikk komme ombord og se båten han hadde seilt for 30 år siden





På vei til Poros seilte vi forbi Hydra igjen og her ser dere byen med klosteret på høyden 





Vi lagde pastasalat til lunsj og da alle var mette fikk Kåre, Else og Bjørg dele på godene



Ettersom jeg allerede har lagt ut mange bilder fra Poros ble det ikke tatt så mange da vi var innom for andre gang. På kvelden var vi ute og spiste middag og fikk litt musikk (som også underholdt på den andre restauranten vi var for noen dager siden) 


Nam nam


Meg og min kjære :-)



Ingen kommentarer: